דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

Live Blog: מיצובישי אקליפס קרוס במבחן ארוך טווח

Getting your Trinity Audio player ready...



13/6/2019, 17:11

אחרי חצי שנה וכמעט 20,000 קילומטרים, אנחנו מסיימים את המבחן ארוך הטווח למיצובישי אקליפס קרוס ומחזירים את המכונית ליבואן. את כל הסיכומים תוכלו לקרוא כאן.

10/6/2019, 15:42

את סוף השבוע והחג האחרון עם האקליפס העברנו בנסיעה צפונה. צריך לציין (לטובה?) את האכיפה המוגברת של משטרת התנועה כל הדרך עד לגבול הלבנון, משהו שלא תמיד ראינו בשנים האחרונות. בזכותה נקבע לנסיעה קצב רגוע והושג נתון צריכת דלק של 11.7 ק"מ לליטר. 

בדרך מכברי למעלות הכביש מטפס באופן תלול. זהו מבחן נפלא לגמישות מנועים, המיצובישי עבר אותו בקלילות. לאורך כל המבחן ביצועי המנוע היו אחת מנקודות החוזקה של הרכב.


6/6/2019, 14:02
ועכשיו - קבלו את החלק האחרון בסדרת סקירות הוידאו: האתגר הצרכני.

אז כמה באמת עולה להחזיק את מיצובישי אקליפס קרוס?

צפייה בתוכן Live Blog: מיצובישי אקליפס קרוס במבחן ארוך טווח


4/6/2019, 15:43

אחרי שנוהגים בכלי רכב אחרים וחוזרים לאקליפס, שמים לב לשדה הראיה המצוין שמעניק המיצובישי - לפחות לצדדים. קו החלונות נמוך, הקורות הקדמיות צרות והמראות הן "מראות דגל" - כלומר, לא מחוברות במלואן לגוף הרכב, מה שמרחיב את הראות בפניות.


2/6/2019, 12:25

נתוני מכירות הרכב לחודש מאי התפרסמו. ב-5 החודשים הראשונים של השנה מסרה מיצובישי 8,299 מכוניות חדשות, עליה של 16% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. האחראית העיקרית היא האקליפס שפשוט לא היתה קיימת בתחילת השנה שעברה. 1,588 אקליפסים חדשים עלו על כבישי ישראל ב-2019, מתוכם רק 34 יחידות בגרסת ההנעה הכפולה...

30/5/2019, 9:56

דיברנו בעבר כבר על נפח תא המטען של האקליפס, אך הנה עוד הזדמנות להסביר זאת: הנפח הרשמי הוא 341 ליטרים בלבד, כל עוד לא הזזנו לפנים את המושבים האחוריים. למרות זאת, בפועל יש מספיק מקום לציוד רב וגם הגישה נוחה. אתמול אחר הצהריים העמסנו 7 שקיות גדולות ביציאה מהסופרמרקט, ויכולנו להכניס עוד כמה כאלו.


28/5/2019, 15:39

גם אחרי כמה חודשים טובים עם הרכב, מסתבר שעוד אפשר לגלות דברים חדשים. במהלך העמסה שגרתית של תא המטען נתקלנו בספוגיות הקטנות האלו, שנמצאות בקצוות של המדף הנגלל. הן נועדו כדי למזער את הרעידות והרעשים שתופסני המדף עלולים לייצר, ואכן עושות את העבודה היטב.

26/5/2019, 9:11

הבוקר יצאנו מהחניה הביתית, ואחרי מטרים ספורים של נסיעה נדלקה נורת ההתראה על לחץ אוויר נמוך בצמיגים. הנטיה הראשונית שלנו היתה להמשיך בנסיעה למשרד ורק לאחר מכן למלא אוויר, אבל במחשבה שניה החלטנו בכל זאת לעצור ולבדוק מה קרה - וטוב שכך. בגלגל הימני-אחורי היה נעוץ בורג, ואם היינו ממשיכים לנסוע היינו כנראה נאלצים לעצור בצד הדרך ולהחליף גלגל. 

נכנסו לפנצ'ריה סמוכה, שם תיקנו את הנזק בעלות של 50 שקלים. ההתראה הבולטת (מאוד!) על ירידת לחץ האוויר בצמיגים הוכיחה את יעילותה.

23/5/2019, 14:52

לאורך היומיים האחרונים, בהם שרר גל חום קיצוני, נחשפנו ללא מעט תמונות ברשתות החברתיות המציגות טמפרטורות של 50 מעלות ויותר בכלי הרכב. מובן כי למרות עומס החום שבחוץ, הטמפרטורה האמיתית לא הגיעה לערכים כאלו, מה שאומר שמכוניות רבות מציגות נתונים שאינם מדויקים. באקליפס קרוס השעון הראה על טמפרטורה של 44 מעלות - מספר הגיוני הרבה יותר.

21/5/2019, 16:20

גלגל ההגה של האקליפס עשוי פלסטיק פשוט יחסית בחלק החיצוני וגם בצד העליון של החלק הפנימי, בעוד החלק התחתון-פנימי עשוי גימור "פיאנו" מבריק שנראה טוב מאוד. לרוב גימורי "פיאנו" נוטים להתלכלך מסימני אצבעות, אך המיקום של הגימור הזה על ההגה - באיזור בו לא נוגעים בדרך כלל - מבטיח כי הוא ישאר נקי. באיזורים האחרים של ההגה, עליהם נמצאות הידיים, ישנו חומר מחוספס שלא מזיעים עליו ולא מלכלכים אותו בקלות.


19/5/2019, 9:14

לפני כחודשיים כתבנו כאן שאנחנו מתקשים למצוא שימוש למשטח המגע של מערכת המולטימדיה, מכיוון שבמרבית הזמן אנו משתמשים במערכת ה"קונקטד" שמופעלת במגע בלבד. בזמן שחלף מאז הצלחנו דווקא להיעזר בו מספר פעמים, כאשר רצינו לעבור בין מערכת הקונקטד לבין המערכת המקורית של הרכב - שדרכה מתנגן הרדיו ואצלה ניתן לקבל נתונים מדויקים על צריכת הדלק ועוד. כפתור ה-Audio מעביר אותנו אל המערכת המקורית, ומשם ניתן להעביר תחנות ולבצע פעולות נוסף באמצעות המשטח. לחיצה על כפתור ה-Apps מחזירה אותנו אל מערכת ה"קונקטד".


16/5/2019, 18:56

לעומת מערכת השמע המצוינת של האקליפס, הדיבורית של הטלפון הנייד הרבה פחות טובה. הסיבה: המיקרופון ממוקם בחלק הימני של יחידת התאורה בתקרה, קרוב יותר למושב הנוסע מאשר למושב הנהג. לא פעם אנו נאלצים להרים את הקול במהלך שיחה. בהתאם, את הנוסע ליד הנהג שומעים טוב יותר מהנהג.

14/5/2019, 15:59

אחת לכמה זמן אנחנו מחליפים את תכניות האקטואליה ברדיו ומנגנים במקומן מוזיקה, בין אם דרך ערוצי הרדיו האינטרנטי, חיבור הבלוטות' של הסלואלרי או שקע ה-USB. פעם אחר פעם אנו מופתעים מאיכות השמע המצוינת של המערכת המקורית באקליפס: אין הרבה כלי רכב עממיים שמסוגלים להשמיע צליל נקי גם בווליום גבוה יחסית. מרשים.

12/5/2019, 16:46

מזג האוויר הולך ומתחמם בימים האחרונים, ולעיתים אין ברירה וחייבים לנתק את המערכת לדימום מנוע בעמידה כדי לשמור על טמפרטורה קרירה בחלל הרכב. כמו בכל מכונית כמעט, גם כאן המערכת נדרכת מחדש בכל התנעה - וצריך לכבות אותה בלחיצה של שניה קצרה על הכפתור שנמצא משמאל להגה. 



10/5/2019, 11:20

את יום העצמאות העברנו בטיול קליל בהרי ירושלים, באיזור יער הקדושים ועין כסלון. מכיוון שהצטרפנו לחברים שהגיעו עם כלי רכב פרטיים, לא אתגרנו את יכולות השטח של המיצובישי - אבל בכל זאת העובדה שהגענו עם רכב פנאי העניקה לנו יתרון אחד: כשכולם הסתבכו עם מציאת חניה באתרי הפיקניקים העמוסים, אנחנו יכולנו לעמוד במקומות זרועי אבנים ומהמורות, כאלו שרכבי כביש רגילים לא יסתדרו איתם בנוחות.


7/5/2019, 14:56

מהדברים הקטנים שעושים את החיים קלים יותר: כאשר מתדלקים את האקליפס, יש מקום מיוחד בו ניתן להניח את פתח מיכל התדלוק על גבי הדלתית הקטנה. כמו במכוניות רבות, זה מונע את הטפטוף של שאריות הבנזין על גבי המכסה, מה שאחר כך עלול ללכלך את הידיים.

5/5/2019, 11:16

את סוף השבוע העברנו אצל פרחאן במסגרת מפגש חברתי. פרחאן חי במדבר יהודה ומגדל כבשים למחייתו. 


רוב הדרך עוברת על כביש סלול (שבור למדי) והמקטע האחרון הוא שביל עפר טוב יחסית. לקחנו את המיצובישי מכיוון שמרווח הגחון שלו עדיף בהרבה על האלטרנטיבה האחרת שהיתה זמינה באותו סוף שבוע - מכונית ספורט עם מרווח גחון אפסי.

את הדרך הרכב עבר בקלות, אבל מתברר שהוא גם פלטפורמה לא רעה לשינה, בהיעדר תנאים טובים יותר בחוץ...

את המושב האחורי קיפלנו ואת מושב הנהג דחפנו עד הסוף קדימה וקיפלנו את המשענת - כך  התקבל משטח שינה שטוח לנוסע לא מאוד גבוה. את מושב הנוסע השכבנו עד הסוף אחורה והתקבלה מיטה נוחה, מרופדת עור, ואפילו עם חימום לדקות הראשונות, עד שדוממנו את הרכב.  לכל הישנים שלום ותודות לחברינו על הקפה המעולה בבוקר.

2/5/2019, 17:00

ועכשיו - קבלו את הוידאו החדש בסדרה, עם כל מה שאהבנו בשימושיות של האקליפס קרוס - וגם עם מה שאהבנו קצת פחות.

צפייה בתוכן Live Blog: מיצובישי אקליפס קרוס במבחן ארוך טווח


30/4/2019, 12:33

לקראת יום העצמאות הקרב ובא, הצטיידנו בדגל תקני וחגיגי. הגאווה הלאומית שווה את המחיר הקל שמשלמים בבידוד הרעשים...

28/4/2019, 9:47

חוזרים לשגרה אחרי חג עמוס במיוחד. האקליפס גמע כ-1,500 קילומטרים במהלך ימי חול המועד, עלה לרמת הגולן, טיפס לירושלים, הצפין לאיזור חיפה והקריות וגם הספיק לעבור טיפול 15,000 בין לבין.

בסך הכל המשפחה היתה מרוצה מאוד מהרכב: המנוע הזריז התמודד היטב עם כל סוגי העליות והאתגרים, מערכות הבטיחות העניקו שקט נפשי, האבזור הפך את הנסיעה לנוחה יותר - בעיקר הניווט של וייז ובקרת השיוט האדפטיבית שסייעה בפקקי התנועה, המושב האחורי היה מרווח דיו וגם תא המטען אכלס בקלות את כל הציוד הדרוש. בינתיים חוזרים לשגרה, עד לטיולים של יום העצמאות...



23/4/2019, 14:30

הבוקר הגענו לטיפול במוסך "אוטוויק" במודיעין. התייצבנו בשעה שנקבעה, 9:00 בבוקר, ומיד קיבל אותנו יועץ שירות שבדק מה נדרש לבצע ברכב. זהו לא טיפול מורכב מדי: יש לבצע החלפת שמן מנוע, מסנן שמן ומסנן מזגן, ובנוסף מבצעים במוסך סדרת בדיקות תקינות שגרתיות לרכב.

מוסך אוטוויק

על אף שהזמנו תור מראש, המתנו לא פחות משעה ו-45 דקות עד שהתחילו לטפל ברכב. בזמן הזה הספיקו לשים על הרכב מדבקה עם שם המוסך ומסגרות תואמות ללוחית הרישוי, אך רק בשעה 10:45 התחיל הטיפול.  לפי מיטב התרשמותנו, הטיפול בוצע בצורה יעילה ומקצועית. על כסא הנהג נפרש ניילון למניעת לכלוך, הגלגלים פורקו לטובת בדיקת בלמים וכן נבדקו התאורה ברכב, המגבים והכפתורים השונים. שעון הטיפולים על מחשב הדרך אופס גם הוא.

מיצובישי אקליפס טיפול 15000


שעה בדיוק לאחר מכן, ב-11:45, קיבלנו הודעת SMS על סיום הטיפול ברכב. המחיר, כפי שניתן לראות, לא זול: 1,010 שקלים כולל מע"מ.


לצפיה בגודל מלא - לחץ על התמונה:



חשבונית טיפול מיצובישי


21/4/2019, 18:25

על אף מזג האוויר החורפי והמפתיע, עלינו היום לטיול במרכז רמת הגולן. האקליפס התמודד בקלות עם העליות הממושכות. האמת היא שהאתגר לא היה גדול: למרות הגשם היתה לא מעט תנועה על כבישי הרמה, כך שברוב הדרך השתרכנו מאחורי נהגים איטיים יחסית. בתנאים האלה השילוב של מנוע טורבו וגיר רציף עבד נהדר: שמרנו על מהירות קבועה וסל"ד קבוע ונמוך יחסית, וגם כאשר העליות הפכו תלולות יותר לא נדרשנו ל"הורדות הילוכים", שכן גמישות המנוע אפשרה המשך טיפוס יעיל. בשבילים הבוציים של מושבי הגולן נסענו בזהירות, כאשר מרווח הגחון נתן מימד מסוים של שקט נפשי.


רמת הגולן

19/4/2019, 11:10

לקראת החג הקרב ארזנו את המשפחה לטיול בצפון. תא המטען של האקליפס מציע נפח של 341 ליטרים בלבד, אלא אם מזיזים את המושב האחורי לפנים ואז ניתן להגדיל את הנפח. לכאורה מדובר בתא מטען לא מאוד גדול, אפילו קטן מזה של סיאט איביזה, אבל בפועל הצלחנו להכניס בו הרבה מאוד ציוד: מזוודה ענקית, שתי שקיות בד גדולות, פלטת חימום ותיק גב. והכל נכנס בקלות ובנוחות.

16/4/2019, 13:52

האקליפס שלנו הגיע בשעה טובה ל-14,000 ק"מ, מה שאומר שבקרוב מאוד נצטרך להכניס את הרכב לטיפול. אמנם מחשב הדרך מתוכנת למרווח טיפולים של 20,000 ק"מ, אך הנחיות היצרן המוכרות לנו מורות על טיפול מדי 15,000 ק"מ או שנה, המוקדם מביניהם.

נעזרנו באתר האינטרנט של היבואנית לטובת קביעת תור לטיפול במוסך המורשה במודיעין. הטיפול יהיה באמצע השבוע הבא.


טיפול מיצובישי


14/4/2019, 15:32

בסוף השבוע נסענו עם האקליפס רחוק, והגענו ליישוב הקטן והמיוחד שחרות שנמצא אי שם בין שדה התעופה עובדה לקיבוץ יטבתה.

השילוב בין התיבה הרציפה למנוע הטורבו טוב מאוד, כי ברוב הזמן התחום היעיל של המנוע לא נמצא במעלה הסל"ד. בגלל העובדה הזאת המנוע לא "נתפס" על סל"ד גבוה מדי כמו שבדרך כלל קורה בתיבות רציפות. פה ושם בעקיפות הוא קצת רועש באופן הדומה לפעולה של תיבה רציפה, אך זה קורה מעט ורק כשדורשים ממנו את מלוא הכוח. בלי שום קשר, מדובר במנוע מאוד חזק. 

שמנו לב שהפער בין צריכת דלק בנסיעה נמרצת ונסיעה רגילה נמוך ביחס למכוניות אחרות, וזה נחמד אם ממהרים.


12/4/2019, 13:11

היום החלטנו לנקות את הרכב לפסח. כשראינו את תורי הענק בתחנות השטיפה, החלטנו לבצע ניקיון ביתי שיתמקד בעיקר בפנים הרכב. הורדנו את שואב האבק לחניה והתחלנו בעבודה. השטיחים המקוריים של האקליפס מתנתקים בקלות ומאפשרים ניעור מחוץ לרכב, כאשר רצפת הרכב נותרת נקיה. מדובר בשטיחים עבים וגדולים יחסית, כאשר שטיח הנהג תפוס בשני קליפסים למניעת החלקה. מכיוון שריפודי העור לא סופגים כתמים כלשהם וגם לא סופחים אבק, בתוך זמן קצר סיימנו את מלאכת השאיבה. עכשיו רק צריך להיזהר שלא ללכלך את הרכב עד פסח...


9/4/2019, 18:50

לאחר ההצבעה בקלפי, ארזנו את המשפחה ונסענו לטיול באחת משמורות הטבע שבצפון מדבר יהודה . העמסנו בתא המטען מנגל ופחמים, צידניות מלאות כל טוב וכמובן שתיה קרה. האקליפס ביצע היטב את כל המשימות לאותו היום: טיפס בנחישות ועם כוח רב בעליות לירושלים, ירד במתינות את כביש מס' 1 לכיוון ים המלח תוך שימוש במנופי החלפת ההילוכים שעל ההגה, סיפק נוחות נסיעה טובה לאורך הדרך וגם אחסן בקלות את כל הציוד המשפחתי. העובדה שמדובר ברכב פנאי אפשרה לנו למצוא בקלות חניה גם במגרש העמוס של המתחם, במקומות בהם רכבים פרטיים חששו לחנות.


7/4/2019, 16:12

הקיץ עדיין לא הגיע וגם האביב בקושי התחיל, אבל מזג האוויר כבר התחמם באופן משמעותי. לראשונה מזה כמה חודשים כיבינו את חימום המושבים באקליפס והעברנו את המיזוג לטמפרטורה נמוכה משמעותית מבעבר. נוכחנו לדעת שעוצמת המיזוג יכלה להיות טובה יותר: לרכב לוקח זמן רב להתקרר.

4/4/2019, 16:53

האקליפס עבר יום ארוך, רווי נסיעות, משימות והקפצות לסידורים. למעלה מ-300 קילומטרים גמענו היום, מתוכם לא מעט בפקקי תנועה. מה עזר לנו להעביר את זה בקלות? כמה דברים: הישיבה הגבוהה מקלה על הכניסות והיציאות התכופות מהרכב, וגם מעניקה ראות טובה בפקקי התנועה. בלם היד החשמלי, ובעיקר פונקציית ה"אוטו-הולד", מעניקים מנוחה מתבקשת לרגל. ולבסוף זו מערכת הניווט של Waze, שמאפשרת לסלולארי לנוח וממוקמת בדיוק בגובה העיניים.


2/4/2019, 13:11

יבואני הרכב החלו לפרסם את המחירונים העדכניים עם העדכון לנוסחת המס הירוק. מחיר הכניסה של האקליפס לא השתנה - 149,900 שקלים - אך גרסת הפרימיום "שלנו" התייקרה ב-2,000 שקלים ותעלה מעתה 171,900 שקלים.

31/3/2019 , 18:42

עם המעבר לשעון קיץ (כלומר, יומיים אחרי), החלטנו לכוון את השעון באקליפס. למעשה ישנם שני שעונים ברכב: השעון של מערכת ה"קונקטד קאר" המקומית מתכוון מאליו באמצעות האינטרנט, כך שנותר לנו רק לכוון את השעון במערכת המקורית. זה היה פשוט במיוחד.

28/3/2019, 17:08

ועכשיו - קבלו את הסרטון החדש בסדרה: אתגר הביצועים! 

צפייה בתוכן Live Blog: מיצובישי אקליפס קרוס במבחן ארוך טווח


26/3/2019, 10:01

החלטנו לנצל את מזג האוויר הסגרירי כדי לפנק בעוד תמונה מעניינת של האקליפס קרוס...


24/3/2019, 10:03

בסוף השבוע יצאנו לחלוקת משלוחי מנות ברחבי הארץ (כחלק מפרויקט התנדבותי רב-שנים). האופציות היו רכב משפחתי רגיל או האקליפס קרוס. במסגרת המסלול היה לנו מקום אחד בו בחרנו נדרשנו לעבור בשביל משובש, ולכן לקחנו את האקליפס. 18.5 ס"מ במרווח הגחון הם אולי לא המון אבל הם היו עדיפים בהרבה על החלופה. 


הדרך הנבחרת מאתגרת רכבים פרטיים ורבים מהם השאירו חלקי פלסטיק לאורך הדרך. נסיעה זהירה אפשרה לנו להעביר את הג'יפון של מיצובישי בלי שום בעיה.

העובדה שלא מדובר ברכב שטח קשוח התבררה לאחד הנוסעים בדרך מצחיקה במיוחד. באמצע השביל, באחת מאותן נקודות בהן היה צריך להישמר מהצלבה, אותו בחור שאל לפתע האם לרכב יש הנעה כפולה. 

התשובה השלילית בילבלה אותו מאוד. "אם אין פה הנעה כפולה, למה יש פה כפתור של High ו-Low"? הוא שאל. 

21/3/2019, 18:24

לרגל המעבר של חגיגות הפורים לירושלים, עלינו לעיר הבירה בהרכב שכלל 4 מבוגרים ותא מטען מלא. כבר דיברנו בעבר על ביצועי המנוע המצוינים, ואנחנו יודעים שהעליות לירושלים הן לא באמת אתגר עבור כלי רכב מודרניים - אבל עדיין יש משהו מרשים באופן שבו מתמודד האקליפס עם העליות. צבירת המהירות מתבצעת באופן שקט למדי ויעיל, עקיפות מסתיימות בצ'יק-צ'אק והרכב אף פעם לא מתאמץ יותר מדי.


19/3/2019, 16:50

לאקליפס שלנו יש חיישני חניה מלפנים ומאחור. החיישנים האלו יודעים לא רק לצפצף - הם גם מציגים באופן גרפי ברור ונוח את המרחק מהאובייקטים השונים על פני מסך מחשב הדרך. היתרון: כך אפשר להעריך במדויק את מרחק התמרון שנותר ולהבין מאיזה כיוון ישנה סכנה, מה שלא תמיד אפשר לגלות רק באמצעות הצפצוף.


17/3/2019, 15:36

בקרת שיוט אדפטיבית היא מערכת נוחה מאוד במהירויות נסיעה בין עירוניות, אבל זו מערכת חשובה הרבה יותר במהירות נמוכה של פקקי תנועה ועומסים. בהרבה מכוניות ניתן לדרוך את המערכת ולהכניס אותה לפעולה רק במהירות של 40-50 קמ"ש ומעלה. זה אומר שאם לא הספקנו להפעיל אותה לפני הכניסה לפקק, לא נוכל להשתמש בה במהלך הפקק עצמו. במיצובישי אקליפס, לעומת זאת, ניתן להפעיל את המערכת בכל מהירות - אפילו ב-5 קמ"ש. המהירות המינימלית למערכת עצמה היא 30 קמ"ש, אבל זה לא ממש משנה - כי ברגע שהפעלנו את המערכת, אפילו במהירות אפסית, נוכל להרפות מהדוושות והרכב ישמור על המרחק באופן עצמאי ובטוח לחלוטין. תענוג.


14/3/2019, 9:14

הגשם שירד הלילה בעיקר לכלך את החלון, ואנחנו מיהרנו למלא נוזל במיכל ניקוי השמשות. המיכל ממוקם באופן נגיש בחלק החיצוני של תא המנוע, והמכסה שלו נפתח בקלות רבה. באופן ייחודי יש לו גם מדיד שמאפשר לבדוק את המפלס עוד לפני שנדלקת הנורה. מילאנו ג'ריקן בנפח 4 ליטרים של נוזל ניקוי שמשות והתחלנו את סוף השבוע עם שמשות נקיות ומצוחצחות.


12/3/2019, 15:52

הבוקר נדלקה לנו נורת ההתראה על מפלס נמוך של נוזל ניקוי השמשות. כמו תמיד, את האזהרות של האקליפס אי אפשר לפספס: הן מופיעות באופן גדול ובולט ועם כיתוב ברור שמסביר מיד במה מדובר. לחיצה ארוכה על כפתור מחשב הדרך מסירה את ההתראה ומאפשרת לנו לצפות בתפריטים הרגילים. בימים הקרובים נדאג למילוי המיכל.

11/3/2019, 16:04

בפעם הראשונה שבחנו את האקליפס התלוננו על עומס הכפתורים בצד שמאל של ההגה. אחרי כמה חודשים טובים של נהיגה, אנחנו כבר יכולים לומר שזה לא ממש משנה: הכפתורים האלו כמעט לא נמצאים בשימוש. ביומיום אין לנו שום צורך לנתק את בקרת היציבות, התרעת הסטיה מנתיב, בלימת החירום האוטונומית או חיישני החניה. גם את המערכת לדימום מנוע בעמידה אנחנו לא מנטרלים, לפחות עד שיגיע הקיץ, ואת קיפול התצוגה העילית הפעלנו פעם אחת בדיוק.

הלחצן היחיד שאנחנו משתמשים בו נמצא בקצה הימני בשורה העליונה. זהו הכפתור שקובע את גובה התצוגה העילית על המסך השקוף, ואנחנו נדרשים להשתמש בו בכל פעם שמתחלף נהג ברכב. הפרש של 20 סנטימטרים בגובה בין הבוחנים דורש שינוי גובה של התצוגה. 


10/3/2019, 10:33

אמנם אנחנו רק בתחילת מרץ אבל סוף השבוע האחרון סיפק רמז עבה לאביב המבצבץ באופק. ניצלנו את הסופ"ש השמשי לטיול לצפון הקרוב, ולאחר נסיעה של כשעה וקצת הכוללת מספר פקקי שישי בצהריים של כביש החוף מצאנו עצמנו לבסוף בעיר חיפה.

בנסיעה בינעירונית מתונה על כביש החוף שמנו לב לרחשי הרוח שמגיעים מכיוון בתי מראות הצד. לא משהו חריג, אך על רקע השקט הכללי בשיוט רגוע יש לרעשי הרוח הללו נוכחות מסוימת. הסיבה לכך היא מבנה מראות צד גדול.


מצד שני יש לכך יתרון, המראות הללו מספקות ויזואליות מצוינת ומקנות ביטחון בכל יציאה לעקיפה. מחיר שאון הרוח שווה את התמורה של ביטחון בהשתלבות בתנועה. התייחסות נוספת מגיעה גם לתא המטען; האקליפס אמנם אכלסה במהלך הטיול משפחה המונה 4 נפשות, אך לא הצלחנו לאתגר יותר מדי את תא המטען מאחר והנסיעה היתה ללילה אחד בלבד - מטען של מזוודה, סקייטבורד פלוס כדורגל נבלעו די בקלות.



7/3/2019, 15:54

אחרי 5 חודשים של מבחן, הבנו שאנחנו כמעט לא משתמשים במשטח המגע שנמצא בין המושבים. זה לא בגלל שהוא לא טוב או לא יעיל - הוא פשוט לא נצרך. מערכת ה"קונקטד" משתלטת באופן כמעט מלא על מסך המולטימדיה המקורי של הרכב ומייתרת את המשטח הזה, לפחות עבור השימושים שלנו.


5/3/2019, 20:50

אחד הפריטים השימושיים באקליפס, מהסוג שלא מופיע במפרטים, הוא תא האחסון שלפני ידית ההילוכים. התא הזה מצופה במשטח נגד החלקה והוא שימושי מאוד לאחסון של הטלפון, דיסק און קי, מטען או כל פריט קטן אחר. התא הזה מואר בלילה בתאורה אדומה נאה, שמאפשרת לראות בדיוק מה יש בתוכו וגם לא מסנוורת.




3/3/2019, 17:04

ועכשיו לסרטון השני בסדרה - האתגר העירוני. תהנו!

צפייה בתוכן Live Blog: מיצובישי אקליפס קרוס במבחן ארוך טווח

28/2/2019, 15:02

את אחד הימים הגשומים ביותר בשנה העברנו בנסיעה ארוכה על כביש 6. החלטנו לבחון את בקרת השיוט האדפטיבית בתנאי מזג האוויר הסוערים, מתוך ידיעה שלא בטוח שהיא תעבוד היטב: בעבר נתקלנו במערכות כאלו ש"הרימו ידיים" נוכח הגשם הרב או כאלו שפעולתן הופרעה על ידי טיפות המים שהצטברו על הרדאר. אז החזקנו את ההגה בדריכות, הגברנו כוננות על דוושת הבלם והגדרנו את המערכת למהירות של 120 קמ"ש.

לשמחתנו, בקרת השיוט של האקליפס פעלה ללא דופי. היא שמרה מרחק באופן מדויק, לא עצרה בשלב מאוחר מדי על אף המים שהצטברו על הכביש, זיהתה היטב רכבים שנכנסו למסלול הנסיעה ובאופן כללי התנהגה כאילו לא יורד כאן גשם זלעפות. מרשים.

26/2/2019, 9:50

אחרי יומיים של מבחן לרכב אחר, אנחנו שבים למיצובישי - לא לפני שאנחנו צריכים לאתר אותו בתוך חניון עמוס של בניין משרדים תל אביבי. הצבע האדום והגובה הבולט מאפשרים לנו למצוא את האקליפס בקלות; היציאה מהחניון קלה אפילו יותר. הגיר הרציף, ועל כך כבר דיברנו בעבר, מאפשר נסיעה נוחה בעליה התלולה-מאוד והאיטית-מאוד ביציאה מהחניון. חיישני החניה הקדמיים עוזרים לכוון את הרכב ליד מכונת הכרטוס ביציאה, והישיבה הגבוהה מסייעת להגיע בנוחות אל המכונה. אלה פרטים קטנים מאוד, שהופכים את החיים בעיר לקצת יותר קלים.


24/2/2019, 10:16

בוקר של פקקי תנועה בדרך לתל אביב. בקרת השיוט האדפטיבית לא מסייעת בתוך העומסים הצפופים של ערי גוש דן, מכיוון שיש לדרוך אותה בנסיעה מהירה יחסית - ואחרי שמבטלים אותה בגלל עמידה ברמזור למשל, אין כבר הזדמנות להכניס אותה לפעולה פעם נוספת. מצד שני, אנחנו מאוד נהנים בתנאים האלה מבלם היד החשמלי עם פונקציית ה"אוטו הולד", שמשחררת את הרגל מדוושת הבלם.


21/2/2019, 16:35

את הימים האחרונים העברנו בנסיעות ארוכות. עם מדף אחורי סגור, בידוד הרעשים לא רע בכלל ו-3 נוסעים יכלו לשוחח ללא קושי ברכב. עוד פיצ'ר קטן שכנהגים לא ממש שמנו לב אליו הוא חלון השמש האחורי. זה אולי לא החלון הכי גדול אבל הוא מכניס עוד אור למושב האחורי ומשפר משמעותית את החוויה לנוסעים.

בשביל הכבוש היטב, אליו נכנסו במכתש רמון, גילינו שהתצוגה העילית מפריעה כשצריך לראות קרוב לקצה הרכב. בלחיצת כפתור המסך מתקפל ואז הנסיעה בשביל הופכת קלה ופשוטה.


19/2/2019, 18:10

לפני זמן קצר, בדרך הביתה על כביש 6, בלימת החירום האוטונומית הצילה אותנו מהתנגשות. כך לפחות אנחנו חושבים. עמדנו בחצי-פקק, שהתנהל לאיטו במהירות של 50-60 קמ"ש. תוך כדי הנסיעה נברנו בתפריטים של המולטימדיה כדי להחליף את המוזיקה ששמענו, כשבמקביל הרכב שלפנינו בלם בחוזקה. האקליפס בלם בעוצמה בתוך שבריר שניה, ונעצר במרחק גדול מאוד מהרכב שלפנינו. ייתכן והמרחק שנותר היה מספיק לנו כדי להגיב לבד, לעולם לא נדע. מה שבטוח - נמנעה תאונה לא נעימה.

המרחק הגדול יחסית שנותר לפנינו יצר סיכון אחר - הרכב שמאחורינו היה עלול להתנגש בנו בעוצמה. למרבה המזל זה היה גם כן רכב עם בלימת חירום אוטונומית, שהספיק לעצור בזמן; אנחנו היינו שמחים אם האקליפס היה מנצל את המטרים הנוספים מלפנים וחוסך את החשש מפגיעה מאחור.

17/2/2019, 10:34

איכות החומרים במיצובישי אקליפס לא אחידה. את זה אמרנו כבר בפעם הראשונה שבחנו אותו, אבל לאורך החודשים אנחנו שמים לב שזה לא באמת משנה. למה? כי במקום בו הידיים שלנו נמצאות בדרך כלל, יש חומרים באיכות לא רעה בכלל. על משענות היד בדלתות ובין המושבים וגם על ידית ההילוכים יש ציפוי דמוי עור נעים למגע. רק גלגל ההגה, בו אנחנו נוגעים כל הזמן, עשוי פלסטיק קשיח יחסית. חבל.


13/2/2019, 17:33

כל הגרסאות של האקליפס מצוידות בחישוקי "18 גדולים ונאים. בדרך כלל חישוקים בגודל הזה מוצעים רק בגרסאות הבכירות, ולעיתים אנו ממליצים לוותר עליהם בגלל הפגיעה האפשרית בנוחות הנסיעה. כאן זה לא המצב. הצמיגים מגיעים במידה עם חתך גבוה יחסית של 55, על רוחב של 225 מ"מ. זה, יחד עם הרכות היחסית של המתלים, מעניק ספיגה טובה למדי של שיבושי הכביש הקטנים. זה עוד לא אומר שלאקליפס יש נוחות נסיעה מושלמת, אבל לפחות הוא מצליח להתגבר יפה על החישוקים הגדולים ולשלב בין מראה בולט לבין ספיגה טובה.



12/2/2019, 13:37

בפוסט הקודם עסקנו בצפצוף של התראת המחסור בדלק, וזו הזדמנות טובה לדבר על עניין הצפצופים של הרכב הזה: הוא פשוט מצפצף יותר מדי. אחרי ההנעה ישנה סדרה של 4 צפצופים ללא מטרה מסוימת, כל חיווי שנדלק מלווה בצפצוף, ואם זה לא מספיק - אז ברכב הותקנה קודנית שמצפצפת בווליום מחריש אוזניים לפני שחולפים ליד מצלמת מהירות. אגב, התופעה הזו מוכרת גם מדגמים אחרים של מיצובישי. האם נתרגל לזה במהלך חודשי המבחן? אולי.

10/2/2019, 08:40

מטרים ספורים לפני הכניסה לתחנת הדלק, כאשר המחשב הורה על טווח נותר של 60 ק"מ, נדלק החיווי המורה על הצורך בתדלוק - בנוסף לצפצוף קולני. זו מסוג ההתראות שאי אפשר לפספס.



6/2/2019, 13:23

ועכשיו הגיע הזמן להסביר - למה בעצם בחרנו באקליפס קרוס למבחן ארוך טווח?

צפייה בתוכן Live Blog: מיצובישי אקליפס קרוס במבחן ארוך טווח


5/2/2019, 9:14

המיצובישי שלנו מציע תנוחת ישיבה גבוהה במיוחד, גם ביחס לרכבי פנאי אחרים. לפני שנדון ביתרונות ובחסרונות של זה, ויש לא מעט משניהם, הישיבה הגבוהה מובילה לכך שלוח המחוונים נמוך משמעותית מעיני הנהג. למזלנו, יש ברכב תצוגה עילית מצוינת, שמשקפת על השמשה הקדמית את תצוגת המהירות, התראות מערכות הבטיחות (למשל שמירת מרחק או סטיה מנתיב) וגם את נתוני בקרת השיוט. אנחנו נעזרים כמעט ורק בתצוגה הזו, ולא מוצאים צורך להשתמש בלוח השעונים המסורתי בזמן נהיגה.


3/2/2019, 17:50

סיכומי חודש ינואר מתחילים לזרום לשולחן המערכת. מיצובישי העלתה על הכביש 2,445 מכוניות בחודש הזה. מתוכם יש 1,060 יחידות של אאוטלנדר, 420 של ASX ו-483 של אקליפס קרוס. לראשונה נוצר מהפך בין שני האחים הקטנים יותר בשלישיה, כאשר האקליפס עבר את ה-ASX. לטעמנו - בהחלט בצדק.

31/1/2019, 12:01

העיצוב של האקליפס הוא ללא ספק משהו יוצא דופן. כל הקימורים, הזוויות החדות והחיתוכים משווים לו מראה עתידני, אך יש לכך מחיר: ביציאה מתחנת השטיפה שמנו לב שהאבק לא התנקה מכל החריצים הדקים. בסך הכל הרכב נראה נקי ומבריק עכשיו, אבל בטח יהיו פדנטים שיעברו שוב על הרכב.


29/1/2019, 16:36

שני גגות שמש יש באקליפס. לקדמי פתיחה מלאה, ולשניהם סוכך בד שנפתח חשמלית. את הסוכך של הגג האחורי פותחים מכפתור שנמצא במרכז הגג, ליד התאורה המרכזית ברכב. זהו פתרון מצוין, שמאפשר גם לנהג וגם לנוסעים מאחור להגיע בקלות לכפתור הפתיחה. זה לא מובן מאליו: בג'יפון אחר אותו בחנו שמצויד גם הוא בשני גגות (פיאט 500X), הפתיחה היתה ידנית - ולא התאפשרה לתפעול ממושב הנהג.


27/1/2019, 10:04

בין מופע אחד של גשם למשנהו, מצטבר גם לכלוך על האקליפס שלנו. השמשה האחורית - שדווקא מציעה שדה ראיה גדול מהרגיל, בניגוד למה שמקובל לחשוב - נהנית ממגב רק בחלק העליון. כך נוצר מצב שבו הצלחנו לנקות רק חלק קטן יחסית משטח השמשה. אין ברירה, נצטרך להכניס את הרכב לשטיפה.


24/1/2019, 9:14

בליל אמש הרחקנו לביקור בקיבוץ. נסיעה לילית ממושכת ומהירה. הדרך עוברת בכבישים ישרים-מהירים ומפותלים-מהירים (טוב, זה קצת תלוי בנהג ובשעת ההגעה הרצויה לקיבוץ). בנסיעה מהירה מכונית כביש תהיה בכל זאת טובה יותר: האוטו קצת יותר רוכן בסיבובים, רעשי רוח ומרכב ניכרים יותר בנסיעה וצריכת הדלק גבוהה יחסית. 

ואז מגיעים לקיבוץ. שיטת חיים באמת לא שגרתית: במרכז היישוב לא נוסעות מכוניות; אנשים חיים בתוך גן אחד גדול. ואיפה המכוניות? מסביב לגן הענק הזה, בכביש-טבעת היקפי מלא בחניות. ומהכביש מתפתלים כל מיני שבילים מצולקים מטרקטורים עם עגלות עמוסות כל טוב ריחני. 

אני רוצה לקצר טווחים אל יעד מסוים בתוך הקיבוץ. אם הייתי במכונית כביש, בלי מרווח גחון אמיתי, ייתכן שהייתי נאלץ לוותר על דרך הקיצור השבורה, אבל עם רכב פנאי בסגנון האקליפס אני פשוט נוסע - מיטלטל קצת, מתקן היגוי תוך כדי תנועה, אבל פשוט נוסע ובקלות. 

בדרך אני חולף על פני חניות הלילה של הטרקטורים של הקיבוץ. יש פער אדיר, דיסוננס מהדהד, בין הצניעות הכפופה והעניינית של כלי הרכב החקלאיים האלה ובין יכולת השטח שלהם, שמעט מאוד כלי רכב מסוגלים בכלל להתחרות בה. תשאלו כל מי שנוסע באופן קבוע בשטח עם איזשהו ג'יפ ענק, והוא יספר לכם על הפעם ההיא שבמקרה עבר באזור טרקטוריסט מקומי וחילץ אותו בנונשלנטיות מהתופת.

אני מחנה את האקליפס ליד הטרקטור וחושב לעצמי על הדמיון או אי הדמיון ביניהם. מצד אחד, המרחק המוגדל מהקרקע מקל מאוד את הנסיעה בתנאים החצי-מבושלים של כבישי הקיבוץ ודרכי העפר שמקיפות אותו. מצד שני, אתם בטוחים שבאסיפת החברים יסכימו שתחנו את הבורדו-מטאלי-בוהק הזה בין כל רכבי הליסינג הלבנים של המשק?

22/1/2019, 18:32

במבחני דרכים אנחנו לא נוטים לבקר אנשים בבתי חולים, אבל לפני נסיעה לילית לקיבוץ דווקא קפצנו לבקר שם (אל דאגה, ביקרנו יולדת, לכולם שלום שלום). הילדים והגברת זיהו מיד את המכונית שהבאתי לנסיעה - אף מכונית בסביבה לא צבועה בבורדו-מטאלי-בוהק. 

מרכב גבוה, נכנסו בקלות, בפנים היה לשלושת הילדים (10-16) קצת צפוף, אבל המושבים עצמם היו נוחים, אז הסתדרו בכיף. בדרך הסתבכתי עם המולטימדיה - יש כאן בפועל שתי מערכות נפרדות, אחת מובנית, מהיצרן, ואחת ישראלית דוברת עברית של כלמוביל היבואנית. צימוד הבלוטות' בין המערכות, השליטה בטלפון מרחוק, ההפעלה התיאורטית ולא מעשית של אנדרואיד אוטו, כל אלו יצרו המוני אפשרויות שכמעט אף אחת מהן לא ממש עבדה בשבילנו. 

נתנו את הבמה לשלמה ארצי בפלייליסט באפליקציית 100FM המובנית ושמענו על מטוסי סילון וגברים שהולכים לאיבוד. דרך מרפסת. לא, אמיתי, אלה המילים שם. 


כדי להחנות רכב בבית חולים יש שלוש אפשרויות. או לחנות בפנים ולתרום כלייה ישירות למחלקה הפנימית כדי לממן את החניה, או לממן אותה לבד באמצעות תשלום קצבת ניידות חודשית לכל שעת חניה, או לחפש את מזלנו על משטחי העפר ממול. 

היות שאת הכלייה כבר תרמנו בחניון של היכל התרבות, נאלצנו לפנות אל העפר. משטחי העפר מתחלקים בבית החולים לשניים: אל האחד צריך פשוט לרדת מהאספלט ולהיכנס. אל השני צריך היה לטפס מין מדרגה צנועה שכזאת. החלק האחד היה מפוצץ במכוניות-כביש. על משטח המדרגה - כולם היו רכבי פנאי, ועוד היה שם מקום. חנינו מיד, תענוג. אבל עם המגמה הזאת שכל המכוניות יהיו קרוסאוברים בקרוב, כנראה שלא יישאר שם יותר מדי מקום. בינתיים, נהננו.

20/1/2019, 10:10

לאקליפס מערכת יעילה לכניסה והנעה ללא מפתח. בניגוד לדגמים רבים אחרים, כאן הכניסה לא מתבצעת באמצעות אחיזה של ידית הדלת אלא על ידי לחיצה על הכפתור - ממש כמו נעילת הרכב. על פניו, זה עלול לבלבל: לא תמיד שמים לב אם פתחנו או סגרנו את הרכב. למרבה המזל, המראות מתקפלות עם הנעילה ומאפשרות לוודא שהרכב אכן סגור.


18/1/2019, 13:44

יום שישי עמוס בסידורים צפופים, קניות ותמרונים עירוניים זריזים. במהירויות העירוניות האלו אנחנו מעריכים את התגובתיות המצוינת של תיבת ההילוכים הרציפה. הנסיעה כמובן חלקה בכל תנאי הדרך, והספרינטים הקצרים בין הרמזורים בעיר מתבצעים בקלילות. זה אחד התחומים שתיבות כפולות מצמד מתקשות בו בדרך כלל.

16/1/2019, 20:25

הסערה המובטחת הגיעה. שלא במתכוון, מצאנו את עצמנו בכבישים במזג אוויר גשום במיוחד. האקליפס - כמו רבים מבני מינו - הרגיש מאוד בטוח ויציב בתנאים האלו. חישוקי "18 עם צמיגים רחבים מקנים אחיזת כביש פנטסטית, וגם מרווח גחון צנוע יחסית - רק 18.3 ס"מ - מנמיך את מרכז הכובד ותורם ליציבות.


14/1/2019, 15:52

הבוקר קמנו וגילינו כי אובך כבד שורר באוויר. כל המכוניות התלכלכו בשכבה עבה של אבק, אבל נראה שעל האקליפס שלנו - עם הצבע האדום הבולט - זה ניכר אפילו יותר. לפעמים יש יתרון למכונית אפורה ומשעממת.

13/1/2019, 9:11

עברנו את קו ה-4,000 ק"מ, וצריכת הדלק עדיין רחוקה מלהרשים. אנחנו מגרדים כל הזמן את קו ה-10 ק"מ לליטר מלמטה. אולי בהמשך הדרך זה ישתפר.

10/1/2019, 17:59

היום, כאשר יצאנו מהמשרד, נדלקה לנו התרעה על לחץ אוויר נמוך בצמיגים. בניגוד למכוניות אחרות, שמסתפקות בנורה צהובה קטנה עם סימן קריאה בתוכה, האקליפס מציג הודעה גדולה וברורה עם כיתוב במלל וגם צפצוף בהנעת הרכב. יש לזה שני יתרונות: קודם כל, ברור מיד מה אומרת ההתרעה. נהגים רבים לא מכירים את משמעות הסימן. שנית, אי אפשר להתעלם מההתרעה הזו.


8/1/2019, 19:32

במזג אוויר קר במיוחד טיפסנו הערב לירושלים. אמנם הכבישים היו יבשים רוב הזמן, אך הקור היה עוצמתי. בסיטואציה כזו, ובכלל בשבועות האחרונים, אנחנו נהנים מאוד מהחימום למושבים. הוא מצליח לחמם את הגוף עוד לפני שהמזגן מתחיל לייצר אוויר חם. בנסיעה ארוכה שמים לב לעוד מאפיין מעניין: החימום למושבים מרגיע ומסייע להרפיית השרירים, ממש כמו מקלחת חמה.


6/1/2019, 17:15
היום פרסמה מיצובישי את המחירונים החדשים לשנת 2019. הבשורה המשמעותית עבורנו - התייקרות של 1,000 שקלים באקליפס קרוס, בגרסת הכניסה ("אינטנס") ובגרסה היקרה ביותר ("עלית") שמצוידת גם בהנעה כפולה. בגרסאות ה"אינסטייל" וב"פרימיום" שלנו המחיר לא השתנה.

3/1/2019, 17:50

במבחן הזה נתמקד לא מעט גם במערכת המולטימדיה של האקליפס. כביכול, זו מערכת דומה לזו שפגשנו ב-i30 - זהו הדור החדש ל"קונקטד" של כלמוביל. אלא שפה המערכת המקורית של הרכב אחראית לחלק לא קטן מהפונקציות, ומציעה עושר רב של תפריטים ומידע. בנוסף, האקליפס מאפשר שליטה על המערכת מתוך משטח מגע - וגם זה משהו שנצטרך להתרגל אליו ולראות כיצד הוא משפיע על חיי היומיום.

1/1/2019, 9:12

אחד הדברים שנרצה לבדוק לאורך המבחן הוא את עניין העיצוב. כלומר, קשה "לבחון" עיצוב - אבל ניתן בהחלט למדוד את התחושות שלנו כלפיו לאורך זמן. בין צוות הבוחנים של iCar יש חילוקי דעות בנוגע למראה של האקליפס קרוס: יש שחושבים שהוא מיוחד ומרשים, בעוד אחרים מרגישים שהוא מתאמץ מדי ומצועצע.

במשך תקופת המבחן ננסה להבין מה אנחנו מרגישים כלפיו: האם הוא הופך לנעים יותר לעין ככל שעובר הזמן, האם העיצוב כבר יהיה פחות מרשים (כפי שקרה במכוניות נפוצות כמו מאזדה 3) או שעדיין נתלהב ממנו בכל בוקר מחדש. 

30/12/2018, 17:41

יוצאים לדרך עם מבחן ארוך טווח חדש - והפעם למיצובישי אקליפס קרוס, רכב הפנאי הקומפקטי שהגיע ארצה בפברואר 2018 ומאז זכה להצלחה לא מבוטלת. במהלך החודשים הקרובים נשתמש באקליפס באופן שוטף, וננהג בו אלפי קילומטרים במטרה לדווח לכם כל מה שאפשר וצריך לדעת על המכונית הזו.

אבל לפני הכל - כמה מילים על הדגם. מדובר ברכב שחולק בסיס גלגלים עם האאוטלנדר וה-ASX, ומבחינת המימדים הוא מתמקם בדיוק ביניהם. הוא הצעיר מבין הג'יפונים של מיצובישי: בעוד האאוטלנדר הנוכחי הושק ב-2012 וה-ASX איתנו עוד מהעשור הקודם, האקליפס נחשף לראשונה בשנת 2017. הוא הדגם היחיד של מיצובישי שמצויד במנוע טורבו-בנזין ויש לו גם לא מעט פריטי אבזור שלא קיימים בדגמים האחרים.

המכונית שהתייצבה למבחן היא בגרסת ה"פרימיום" הבכירה, שמחירה נכון לסוף 2018 עומד על 170,000 שקלים. קיבלנו אותה עם קצת יותר מ-2,000 קילומטרים על השעון, בצבע האדום שזוכה לביקוש גבוה בקרב הלקוחות. בשלב זה, אומרים לנו אנשי היבואנית, המלאי של הצבע הזה קטן בהרבה מהביקוש. הרווחנו.

עד שנתחיל בדיווחים השוטפים, אתם מוזמנים לצפות בסרטון המבחן שערכנו לה לפני מספר חודשים. 

צפייה בתוכן Live Blog: מיצובישי אקליפס קרוס במבחן ארוך טווח


כרגיל, אתם מוזמנים לשאול שאלות, לבקש בקשות ולהציע מבחנים ומבדקים שונים שתרצו שנבצע עם המכונית. עם כמה קילומטרים תסיים המיצובישי את המבחן? ומה יקרה לה עד אז? אתם מוזמנים להצטרף ולעקוב אחרי ה-Live Blog.

למאמר זה התפרסמו 19 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה